~Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang~

Thursday, November 4, 2010

HAPPY + BAHAGIA SESANGAT~

bismillah...
lebih proper kan kalau kita mulakan ayat macam tu?hehe~
hari ni macam-macam jadi~and aku happy sangat~
thanks to the AJ's especially angah and alang~luv u guys a lot~hehe
lepas balik sekolah petang tadi kitorang pergi lepak kedai abah~
ala kedai tu takde lah besar mana~sekangkang kera je~
tengok luaran mungkin orang rasa tak menarik...
tapi...makanan yang disediakan memang buatkan aku rasa berbaloi bayar sebab banyak~
al maklumlah~aku memang terkenal dengan perangai kedekut aku~
kalau setakat makan kat kedai yang selama nie aku pernah jejak~
aku rasa x berbaloi makanan yang aku bayar tu...
dah la sikit~x sedap plak tu...harapkan mahal je lebih~rugi~rugi~rugi~
hoho~aku dah cakap dah yang aku ni memang kedekut~
ok sambung cerita tadi..hehe~
mak kata dia sudi nak belanja~apa lagi...??hoorayy~~happy betul rasanya~
time tu oleh sebab kitorang masing-masing dah lapar kitorang bantai je apa yang ada~
hehe...yang paling tak tahan tengok perangai angah~sengal kot??haha...
ada ke patut hirup kuah sup dengan straw??tak percaya??aku ada bukti....

ha...kan aku dah cakap~dak angah nie memang sengal sikit~sup dalam straw~klaka je~

 sampai comot tudung angah sebab makan sup~x senonoh betul....apa ko ingat comel ke buat perangai macam tu??hehe....xpe2..janji enjoy kan??

 jemput makan~

 nyam3...nampak macam sedap je kan??tapi memang sedap pown...sampai boncet perut aku makan..haha~ enjoy sungguh~

gambar nie aku ambil semalam...alang-alang dah nak dekat penghujung persekolahan...kitorang ambil gambar nie buat kenang-kenangan..hehe...

ok sambung balik pasal cerita hari ni~
hari nie special sikit sebab aku dapat contact abang long~
waa~mungkin sebab video call kowt dia angkat~ish3...
tapi sayangnya aku cuma dapat cakap dengan ali je~
menghadap muka ali yang tengah buat mata juling~
pastu gelak2...aduhai..cubelah bercakap len kali~
tp nasib baik ko comel dik~
kalau x nak aje aku backhandkan abang long tu~
abang long korang nie memang kuat mengelat kan??ish3...
tak aci~alah kalau aku nak merungut seribu kali pun depan dia ada dia heran??
xde makna...lagi dia kata geli ada la...sabar je la...
memang aku dah masak betul dah dengan perangai  abang long korang nie...
dear AJ's kalau sampai satu hari nanti korang dapat tau aku dok kat hospital bgea~
ko cari abang long~sebab dia yang buat aku jadi macam tu~huhu~

semalam dapat phone call dari abang fadil...hehe...kedekut duit~
kalau aku yang call nak dekat 1 stengah jam aku gayot ngan dia...hehe
pastu bila duit aku dah habis dia ckap...
"soe la sbb buat kedit ain habis tipon abg~"
ayat tipikal...huhu...sabar jelah~
takpe la...sebab selama nie dia jugak jadi peneman aku waktu aku moody~
penyumbang semangat aku tu...mana boleh lupa~
seriously..i owe u a lot bro~

to abang long...sayangnya aku tak dapat apply untuk usim~
cedih..huhu...sengal la...actually aku ase macam sengal jugak tadi waktu main-mainkan abang long~
nak masuk usim konon~background arab pown xde ade hati nak main-mainkan orang...
sorry abang long~
masalahnya sebelum aku tendang usim...usim dah tendang aku dulu~
mentang mentang la aku sekolah biasa~bukan sekolah aliran agama...huhu~
how could u pisahkan aku dengan abang long??dia perlukan aku kau tau??(haha...gedik je..)
serious kalau abang long dengar aku cakap macam tu..berhari-hari dia keluar muntah hijau...geli~
haha....

wah3...dear kapten futsal usim..mr capiq..
aku tau la ko da dapat cuti...3 minggu pulak tu ea (abang long jadi sumber info...dia kata la..cuti 3 minggu)
hehe..poyos...bukan main rancak ko berjalan ea??
dah berjalan tu satu hal...msg aku lg 1 hal..
wat aku jelez je mamat nie...nasib baik ko jauh...kalau x...
da lame kena backhand dengan aku..tau x aku tengah stress blaja...
dah tu xde peluang nak pergi jalan2 macam kau pulak tu..eeee!!!geram..!!
tau la nie ko pny last sem...
hehe...cam seronok je dengar ble org 2 kata dye da smp sem akhir~
lepas nie tak tau la ko keje ape kan??
kalau dah keje tu hope ko x lupekan aku la ye...hehe...
tapi kalau dah lupe tu aku nak buat macam mana...
aku tau..i'm nobody dude..
even abang long pown kekadang lupekan aku...
kekadang??bukan most of the time ke??
haha..abaikan~

farid~
ko nie memang nak kena kan?
ko dah habis belajar bukannya nak roger2 aku dulu~
tau2 je ko tulis kat fb yang ko dah keje~
ape la~ko nie pown same je kan macam abang long~
suke lupekan aku..waa~
nak nangis jap bole??huhu~

banyak pulak aku merepek hari ni...tp..abaikan~sekali sekala apa salahnya~hehe...
CHOW~^^

1 comments:

izz junsu said...

serius aku suka entry ni..~~gonna miss this moment lar..

rindu doe...serius!!~