~Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang~

Friday, January 14, 2011

NAK RASA MAKANAN BARU DI JASIN??


assalamualaikum..^^
kebelakangan ni nampaknya aku aktif ber"blogging"....so mak aku mintak tolong buat entry pasal kedai..kiranya macam promo la..huhu..
pada mulanya memang la aku menolak sebab macam takde kena mengena dengan blog aku n aku pulak takde skill nak jadi promoter ni...tapi bila fikir dari segi positif...why not..??kiranya secara tak langsung aku menyumbang..kan3..?hehe..(ok, tamat sesi merapu)

LOKASI
secara ringkas..
kedai ni terletak berhadapan dengan IBU PEJABAT TRAFIK IPD JASIN & tidak jauh dari MUZIUM PERTANIAN JASIN..dan terletak bersebelahan dengan RUBY KATERING..

INFO RINGKAS
actually,anda tak perlulah mencari kedai yang fancy-fancy kerana kedai kami tidaklah sebesar mana..kedai kami mengamalkan konsep santai..mungkin juga kami belum lagi dikenali ramai memandangkan kedai ini baru sahaja beroperasi tidak sampai setahun yang lalu...






MAKANAN YANG DISEDIAKAN...
kedai kami menyediakan pelbagai jenis makanan dan minuman (kecuali jus)
antara makanan yang disediakan ialah
  • NASI G. AYAM
  • NASI G. CINA
  • NASI G. KAMPUNG
  • NASI G. CILI PADI
  • NASI LEMAK
  • KWEY TIOW GORENG
  • MEEHOON GORENG
  • MAGGI GORENG
  • MEE BASAH
  • MEE G. BASAH
  • MEE SUP
  • MEEHOON SUP
  • MAGGI SUP
  • KWEY TIOW SUP
  • ROTI CANAI
namun,kedai kami lebih dikenali dengan PASEMBOQ / ROJAK yang kami sediakan...

MENU ISTIMEWA KAMI...

PASEMBOQ / ROJAK
 

 
MEE GORENG MAMAK


NASI TOMATO


jadi,kalau ada masa..jangan lupa singgah ke kedai kami ye..?
cuba dan rasa sendiri..makanan yang kami sediakan...
insyallah..anda takkan menyesal dengan makanan dan layanan yang kami berikan...^^


till then...assalamualaikum...










0 comments: