~Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang~

Monday, February 7, 2011

NGEE~

hola~
hehehe...tak sangka aku on9 hari ni...
ikut2 hari ni aku malas nak on9...
penat la~~

hari ni g keje lagi..tapi hari ni g ngan cik hawani kite..ngee~
hari ni kedai sibuk sikit...hari pendaftaran mrsm ghaffar baba...so kiranya sebelum diorang g sana diorang singgah la..ngee...
sempat pulak tu along buli kak wani...sian dye..bhaha...(pdn muke..ngee..^^)
kejap tolong kat dapur la..cuci pinggan..ambik order...ngee...


tapi no worries..kena buli macam mana pun..kak wani tetap sayang kitorang..nak jadi menantu sulung la katakan...hehe..(jangan marah ey kak..^^)

btw,hari ni ada posman datang kedai..hoh??mau gapo dio muh?hahaha..^^
rupa2 nya dia hantar barang kat pak mamu (abang zam..)
nak tau apa yang ada kat dalam bungkusan tu??

ni ha~



fuh..bukan senang nak tengok duit lama2 sekarang ni...duit zaman jepun pun dia ada...
hebat la pak mu...^^
selalunya aku cuma usha duit2  macam ni dalam buku teks je..
keje shift pagi memang fun...orang2 yang keje shift pagi semuanya ceria2 je...hehe...
aku happy..gelak je selalu...^^
memang aku respect...diorang pandai buat lawak..
kalah raja lawak..ngee..^^

gedik x?bhaha..
first time aku amik pix gedik gini..hudoh giler..

till then..ngee..^^
assalamualaikum..

0 comments: