~Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang~

Wednesday, March 30, 2011

APA MAKNA HARAPAN YANG AWAK BERIKAN ITU?


shh...diam...
izinkan rintih hati ini bersatu dengan bunyian alam...
larut dalam kedamaian yang tiada tandingan...
sepi tanpa kata...beku seribu bahasa...
tatkala sepi melatari hari..
suaramu bagaikan terngiang2 menyapa di telinga..
sungguh aku keliru...
siapa aku dihatimu.....??
andai satu saat dulu kau sering memberikan aku harapan..
memberikan sinar bahagia tatkala aku berdepan dengan duka...
membuai perasaanku sehingga aku jauh terleka..
apa maksudmu wahai teruna...?
apakah benar engkau hanya mahu menduga hati ini?
apakah benar ini antara permainanmu??
aku penat..aku keliru...
untuk berapa lama lagi harus aku menunggu??
adakah aku pelengkap rusuk kirimu??
atau mungkin bukan aku orangnya yang berhak bersamamu..
aku sedar...aku harus tamatkan segala sandiwaramu ini...
dan aku pasti...
KAU BUKAN UNTUKKU..


nukilan rasa aienzell
dedicated to miss myra_zoe