~Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang~

Sunday, July 24, 2011

EPILOG CINTA


tatkala hujan renyai-renyai menyimbah muka bumi..
aku masih lagi termanggu disitu..
masih lagi memikirkan tentang hala hubungan kita..
masih lagi berbicara pada sang angin..

benar,
pada pemikiran kita segalanya sudah tamat..
harus ada titik noktah dalam kisah kita..
tapi dimana harus aku letakkannya?
dimana harus aku letakkan noktah ini...

bagaikan masih ada yang belum sempurna antara kita..
bagaikan masih ada sisa kasih antara dua jiwa..
kita noktahkan kasih saat hati masih cinta..
kita noktahkan cinta saat rindu masih menyapa..
kita berpisah dalam keadaan diri masih tidak bersedia..
kita berpisah kerna aku percaya tiada lagi kesefahaman antara kita..

tapi benar..
masih terasa hangatnya cinta dalam diri..
masih terasa manisnya saat cinta bersemi..
aku merindu tapi tidak menunggu..
biarlah kasih ini bersemadi...
abadi bersama kenangan kita dalam sepi...

0 comments: