~Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang~

Tuesday, October 4, 2011

UPDATED!

bismillah...

dah terasa bahang PSPM..al maklum la..tarikh tu dah makin dekat...jantung aku ni kadang2 lari jugak beat dia dari tempo yang asal..well, hari ni aku tak berminat nak berulit kata..tak nak lagi bermadah pujangga..serious..aku dah penat..hari ni aku cuma nak bercerita...
actually, perbuatan classmate aku petang tadi betul2 buatkan aku rasa macam baru terbangun dari mimpi yang panjang...*sigh*
aku mintak maaf kalau aku cakap yang aku dah blacklist kan nama kau dalam kamus hidup aku..dan nama kau tu pun takkan pernah muncul lagi dalam hidup aku walaupun kau duduk bertapa depan aku tiga hari tiga malam berturut2...memang betul..aku benci kau..bukan senang untuk buatkan aku benci seseorang..tapi pada aku perbuatan dia tadi tu memang tak layak untuk aku maafkan..cakap la apa pun.. aku tak heran.. tapi hati2..bila aku kata aku benci seseorang tu..aku akan benci dia sampai mati... tak sangka kat tempat baru ni aku dah berjaya menyenaraikan nama2 untuk aku blacklistkan dalam hidup aku.. aku harap takde lagi yang akan jadi macam tu..sebabnya aku sayang dengan kawan2 aku..sayang sangat2...
dah lama aku perhatikan..aku tau aku bukannya top student pun..nak kata aku stock budak2 yang selalu menempel kat lecturer pun tak jugak..aku cuma macam ni..bawak haluan aku sendiri...aku hidup dalam dunia aku..aku bina memori dengan kawan2 yang ada untuk pastikan aku ingat diorang sampai mati..nama tu akan sentiasa tersimpan dalam kotak memori aku.. aku orangnya simple je..kalau aku nak gelak.. aku gelak..kalau aku rasa nak nangis..aku akan menangis..aku sedia mendengar problem kawan2 n aku akan tolong seadanya.. aku banyak cakap jugak.. aku sedar tu.. tapi mungkin hari ni aku dah terlalu banyak bercakap sampai ada yang tak tahan dengan aku...aku mintak maaf..

aku cuma bergurau..aku cuma nak enjoy life aku sementara umur aku masih ada..sekurang2nya aku ada memori dengan semua orang kalau ye pun aku mati esok..*whatever..nobody cares..*

 kisahnya macam ni..mungkin dia rimas tengok aku happy sangat..bergelak ketawa dari pagi kot..bercakap tak henti2 dengan nada yang sangat bersemangat..*wait..hello..waktu P n P aku tak bercakap okay*
then,waktu aku tengah bercakap dengan kawan aku..tetibe je dia menyampuk..terasa kot sebab aku pandang muka dia n then gelak2..padahal kitorang langsung takde mengutuk dia..waktu tu aku tengah argue pasal artis korea yang suka sangat buat pembedahan plastik..that's why muka diorang sangat handsome n comel2 okay..

"pehal kau?" tetiba je dia nyampuk gitu..

"takde..aq tengah cakap pasal artis korea yang buat plastic surgery..kalau ko buat..mesti ko pun banyak peminat macam dorang jugak kan.."aku cakap dalam nada yang bergurau..

then tetibe je dia hangin..aku sendiri tak faham..dia bergurau or memang betul dia berangin??*god help me!*

"ko boleh diam tak..ko ingat aku suke ke dengar ko cakap macam ni..bingit tau tak"

"so what?" aku jawab,dengan nada bergurau lagi..

tetibe dia boleh bangun dari kerusi n berdiri berdepan dengan aku sambil genggam penumbuk dia..

"ko tau tak aku rasa muka ko ni macam patut je kena tumbuk dengan aku macam ni"

sebijik penumbuk dia lepaskan atas angin..tapi betul2 depan muka aku..lagi seinci nak kena muka aku...

"ape hal ko ni?kau tau tak orang laki yang pukul perempuan tu..."

"ahh..diam la ko..aku benci dengan perempuan yang banyak cakap.."

aku tengok kecik-besar2 je dia depan mata aku..sabar2..aku kan puasa...haish..nak kena buang kolej kot kalau aku bukak buah2 taekwando aku depan dia tadi..geram aku tu hanya allah je yang tau..sabar2...kau sendiri yang cakap ayat tu kat aku..kau yang mintak aku benci kau kan?thanks!

aku tau la aku tak secantik perempuan2 lain yang ada kat kolej ni..and aku jugak sedar yang aku tak sepandai kau..*pandai ke kau tu?*
so what?aku datang kolej sebab nak belajar..berkawan..bukan nak cari gaduh..btw,jangan nak perasan yang ko tu hot sangat..*urgghh*

p/s tolongla korang..jangan buat aku benci korang...aku merayu..

till then,
assalamualaikum..



0 comments: