~Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang~

Monday, July 9, 2012

SOROKKAN, SELAGI MAMPU

bismillah,

pernah tak kadang2 kita rasa macam kita tak patut luahkan sesuatu tu semata-mata nak jaga hati orang but at last orang yang kita nak sangat jaga hati dia tu langsung tak pernah terlintas pun nak jaga hati kita.. berbaloi ke sebuah persahabatan kalau takde give and take.. ok.. aku mungkin emo.. but, ok homosapiens semua..aku pun manusia ok.. yang ada perasaan.. so janganlah layan aku macam batu..ye dak?

*well i'm currently in the mood of "taknak menulis"*

sorry kalau korang ada rasa macam blog aku ni memang tak layak untuk difollow sebab banyak cerita yang berulang2..FYI, itulah kehidupan seharian aku yang aku patut terima seadanya..

thanks sebab sudi baca..walaupun korang rasa macam ..
"hey,budak ni memang buang masa aku je la jejak blog dia"
sorry again..

assalamualaikum..n tc <3

0 comments: