~Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang~

Wednesday, September 19, 2012

PROBLEM

bismillah..
rasanya mungki ni la yang senior2 dulu yang pernah masuk u daripada aku cakap pasal masalah kewangan..
bukan masalah sebab boros berbelanja ke hape tapi seriouslah..kat sini, semuanya kalau boleh beli baru..grrr..kalau taknak pun ayat yang diorang pakai nak suruh kita beli apa-apa tu macam memaksa la pulak..nguuu..tetibe je aku rasa macam bersyukur la jugak sebab aku kerja sebelum ni..takde la aku rasa macam terlampau menyusahkan mak n abah mintak duit tiap-tiap bulan..

tapi serious weh..baru hari tu aku belanja barang-barang semua dah makan 600+ gila la..macam mana nak hidup lepas ni pun aku tak tau la..memang nampak gayanya aku kena ikat perut kaw-kaw punya waktu duduk kat sini..btw, aku ade terfikir jugak..nak balik ke tak waktu raya haji ni..huuu~
kalau ikut cakap mak..mak memang tak bagi aku balik..tapi raya kot..cuti seminggu pulak tu..x kan la tak boleh balik..

takpe la..nanti aku tengok tiket dengan kawan-kawan macam mana..hehe..kalau ade memang aku takkan lepaskan peluang tu balik..ngaaaa~
*melaka..tunggu daku*
=)

0 comments: