~Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang~

Saturday, June 15, 2013

FINAL WEEK YANG SANGAT MENDERA HIDUP

bismillah..

somehow..somewhat..
dua tiga hari ni final punya paper berderet2..hari-hari ada paper x berhenti..
semua memerlukan pembacaan..semuanya memerlukan daya ingatan yang kuat..
calculations?? jangan cakap laa..normal la bende2 macam tu as an engineering students..
tapi boleh dikatakan jadual pekse kali ni agak mendera mental dan fizikal jugak..
x memasal aku dah kena insomnia balik..
hailaaa...dari study week sampai ke final week..tido tak pernahnye cukup..
lelagi kalau ada paper malam 8.30-11.30..dah tu esoknya paper pepagi buta pukul 9.00..
and the most exciting part is..paper esok pagi tu pulak TITAS..! yes! great.. =.="
selama semingu tido malam aku hadkan..elok2 kena tido 8 jam sehari..kita bantai 1 jam setengah tak pun 2 jam je sehari..
balik exam tido kejap..dpatlah cover 4-5 jam..kekadang 2-3 jam pun aku dah cukup bersyukur..
xya nescafe ke kopi bagai..semangat nak study sebab takutkan paper esok tu dah cukup untuk buatkan mata tu celik sepanjang malam walaupun ngantuk x hingat..
sakit belakang tu jangan cakap laa..depan orang aku dok pulun cover jalan macam biasa..padahal kalau nak ikotkan nak aje aku ikot cara nenek kebayan tu jalan..
sakit wooo!!rasenya kalau g refer kat fisiologi punya unit pun aku kena marah kot..
posture x betul..rehat x cukup..blaaa...blaaa..blaaa..
DIAM KAU~
cakap senang laa weii...aku yang merase camne nak kejor paper2 tu sume jangan sampai pointer terabur..
sedia x sedia tetap paper tu kena ambik jugak..kena jawab jugak..(x sanggup aku nak repeat..nauzubillah..mintak dijauhkan..aminn)
hukk..hukk.. TT^TT
and now..nak mengejar last paper..n thanks god! sebab paper yang last ni ada gap..kalau x aku sendiri pun tatau nak handle subjek ni cane..huuu~~
isnin paper last..doakan aku boleh jawab semua..n skor..
in shaa allah..i'll try my best..
till then..
assalamualaikum =)

0 comments: