~Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang~

Saturday, August 31, 2013

BEBEL

bismillah dan assalammualaikum =)

berhabuk sudah blog ni..tak dikemas kini dan diisi dengan entri-entri baru..
hampir dua minggu meninggalkan rumah.. membuatkan aku kelam kabut menyusun masa kembali..
ya..esok hari pendaftaran pelajar-pelajar baru..selamat datang diucapkan dan tahniah..
selamat datang ke dalam keluarga besar kami..
hari ini hari kemerdekaan ke 56..tahniah malaysia..selamat ulang tahun =)
malaysia tanah tumpah darahku..saya sayang malaysia.. malaysia negaraku yang tercinta.. 

7hb aku akan kembali bertolak ke perlis..kembali menyambung pelajaran..
nampaknya sem kali ini lebih mencabar.. tapi tak apa.. in shaa allah.. aku akan cuba yang terbaik untuk membanggakan mak dan abah =)
3 subjek 4jam kredit dan selebihnya 3jam kredit..ya allah..harapnya aku dapat buat yang terbaik kali ini..
doakan yang terbaik buat aku okeh..^^
sayang korang..rasanya tu saje kot entry sampah aku hari ni..hahhaaha..
kalau ade mood..n kalau ade masa lebih..in shaa allah aku akan keluarkan entry-entry yang lebih bermutu..hehe...in shaa allah.. =)

till then..
assalammualaikum ^^

p/s oh ye..aku ada selitkan beberapa gambar waktu aku ikut serta dalam perhimpunan sispa kebangsaan kat uthm haritu..hahaha..beri laluan sikit... =P
muka masing2 dah tanned kena jemur hari2..hahaha~
dengan encik nazir awang =)