~Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang~

Thursday, November 7, 2013

Bismillah..

Dah lama jugak tak update kan.. Hehe.. Al maklum la sekarang ni dah takde dah masa bersenang lenang berdondang sayang macam furst year dulu.. By the way..selalunya bila aku update tu surely aku ade something.. Isu yang aku rasa menggangu kepala otak aku ni sampai aku rasa aku patut share dengan public supaya kita dapat membincangkannya bersama..cewahhh..hahahaha... Tak kesah sangat la tu.. Tapi serious aku kata..agak annoying jugak cerita aku ni kalau korang pikir-pikirkan balik..

JANGAN BERCINTA OR COUPLE DENGAN BUDAK KELAS SENDIRI KALAU RASA DIRI TU TAK DAPAT KAWAL RASA CEMBURU..

Ok..pada korang.. Annoying tak kalau tengok orang yang bercinta ni..yang si lelaki tak pun perempuan tu fe'el dia jenis tak boleh kongsi awek ke pakwe dia ke dengan orang lain.. Tak.. Bukan maksud aku bermadu kasih ke hape..hahaha.. Amboi ayat... Tak..kali ni serius.. Tak rasa terkongkong ke bila pakwe ke awek korang tu cemburu buta tahap tak bagi langsung korang beramah mesra dengan bebudak kelas..dengan sesape pun yang berlainan jantina dengan korang.. Hailaaa.. Aku boleh faham kalau ko nak kata cemburu tu tandanya sayang..tapi faham tak kalau cemburu buta tak ingat dunia tu tandanya penyakit gila meroyan korang tu memang patut diubati dalam kadar segera..seriously!

Mula-mula tu mungkin pasangan korang tu boleh consider la..boleh mengalah tak cakap dengan orang yang opposite sex semata nak jaga hati korang..but trust me.. Sampai satu masa nanti korang kena dump tetiba. And waktu tu tak payah la nak canang satu dunia kata kau pelik dengan pasangan sendiri..habis madu sepah dibuang laa..ape laa..sampai keluar semua ayat peribahasa hyperbola sampai cikgu bm kau masa sekolah dulu kalau baca statement kau tu boleh kembang semangkuk dek kagum dengan hasil titik.peluh dia mengajar kau selama ni..walhal kau kena dump kena tinggal dengan pasangan sendiri tu sebab perangai kau sendiri..yang terlalu cemburu...terlalu mengongkong pergerakan dia..




1 comments:

♫♪ ~ Naurah_Nawwarah ~ ♫♪ said...

well .. exactly. jgn gatal2 bercinta dgn classmate sbb mcm2 dugaan dpn mata. dahlah dugaan nak tahan rasa sbb cemburu. tahan rasa pulak bila kita sndiri xbleh terima kenyataan yg dlm class kita ni ramai pulak dak pompuan.. hahaa. tp, memang besar dugaannya.. percayalah, memang besar.