~Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang~

Thursday, January 23, 2014

FINALLY!!

bismillah..

haha..akhirnya..dah habis final..dan dah sampai pun kat melaka..
jumpa abah..jumpa mak..dan jumpa kucing..tv..dan lain-lain yang tak dapat aku jumpa masa kat perlis haritu..wahahahaha...
ok..maybe kali ni cuti macam bosan sikit..sebab cuti pendek..nak teruskan buat lesen yang dipostpone tu pun macam teragak jugak..takut terkocoh-kocoh then..satu hape pun tak dapat...slow and steady..jangan kelam kabut..relax..
ohh..kenapa aku terlalu lemah bila berhadapan dengan makanan..i just can't stand it...rasa macam nak perabih sume yang ade..hahahahaha..lagi-lagi masakan mak..ohhh...heaven!
that is totally something yang memang takkan wujud kat perlis..
duduk rumah..dah lepas kena bancuh dengan mak.. and then finally aku rasa aku terus jadi banyak berfikir..cuz...seriously there are things that should be think of.. blurgghh~ urgghh..
but nevermind..tu nanti aku cerita..ohh sungguh lah entry kali ni sekadar entry sampah..
maaf bazirkan masa korang membaca..gomenasai.. =.="

till then..
assalamualaikum


0 comments: